1/11/09

HALLOWEEN




El dia 31 d'octubre vaig anar amb unes amigues de la classe pes carrers de Lleida disfressats de halloween. Primer vam quedar a casa d'una de les amigues. A casa seva vam berenar moltes coses i cada menjar tenia un nom: dents de monia, ungles de vampir, orelles de ratpenat, sanvitx de Frankenstein...etc. Abans de berenar ens vam disfressar i pintar i després vam anar a casa de la veina a desitjar-li bona castanyada. Quan vam acabar de fer-ho tot vam anar al carrer i vam espantar a la gent de camí a la pastisseria d'una amiga. Allà ens vam fer fotos i ens van donar una mica de menjar. Tot seguit vam anar a un arc que hi havia al cantó de casa de la amiga. Després vam tornar a la casa i vam jugar. Quan les van venir a buscar a totes les nenes com que la meva mare i el meu germà estaven a casa dels meus cosins a fer la castanyada,j Jo hem vaig quedar un rato a casa d'aquella nena a mirar una pel·licula. Hem van veir a buscar i la festa es va acabar!! Aquell dia va ser una de le festes de halloween que més m'ha agradat. M'ho vaig passar super bé!!

No hay comentarios: