3/4/09

El meu personatge preferit es...


En Geronimo Stilton és un gran aventurer. En Geronimo Stilton és el meu personatge preferit de contes i de comics. Ell és un ratoli, i com sempre diu ell que és un rat honrat, i te raó. Jo m'he llegit 15 llibres d'ell i la veritat és que m'han encantat. Ell i la seva familia la seva germana Tea, el seu cosí Martin Gala i el seu nebot preferit el Benjamí. Tots quatre passen moltíssimes aventures però el Geronimo diu que té molt cangueli dels casos misteriosos i tot aixo, i mai no s'atreveix a fer res de res. Ara pel meu aniversari hem regalaran dos llibres més el del retorn el regne de la fantasia i el de el tercer viatge al regne de la fantasia. La meva tieta hem va trucar i hem va dir:-Per la mona que vols mona o llibres? I jo li vaig dir que llibres. Ella hem va preguntar que quins i jo li vaig dir que el del viatge en el temps i el de Geronimo i el misteri de la medalla d'or. Ara jo m'estic fent la col·lecció i espero acabar-la aviat!!

No hay comentarios: