8/11/08

PORT AVENTURA


Un dia d'estiu vam anar a Port Aventura amb la meva cosina Anna el meu cosi
Guillem el meu germà Pol i jo.
Primer vam pujar als rapids. Després vam anar als tronquitos que jo
em vaig mori de por i tot seguit vam anar a dinar.
Despres vam anar anar al Tamahow i en Guillem i l'Anna van pujar
i el meu germà i jo en vam quedar mirant.Després vam anar a veure com un lloro
cantava el Chiki Chiki.Quan va acabar ens vam dirigir a la Xina i vam veure
un espectacle de bombolles.Quan va acabar l'espectacle vam anar al tami tami
que és el Dragon Khan de petits.Tot seguit vam anar a Méxic i vam berenar allà.
Vam anar amb una atracció, que jo no podia entrar sol i em va acompanyar
l'Anna ens vam marejar molt i vam sortir com una sopa.
El Guillem no podia pujar així que es va quedar amb el Pol, i quan va pujar ell
es va quedar amb L'Anna. Després vam anar a la Polinesia i el Pol i la Anna van
pujar al Tutuki Splash. Mentres el Guillam i jo ens vam quedar a esperar.
Es va fer tard i aquell dia tancaven a les 20:00 i vam anar cap a casa ens ho vam passar molt bé. Ara espero poder tornar-hi per Nadal.



No hay comentarios: